salam wbt

Thursday, September 17, 2009

salam aidilfitri

AssalamuailaikumWarahmatullah

Saya mahu mengucapkan selamat hari raya Aidilfitri buat semua yang mengenali saya. Maaf Zahir dan Batin bagi pihak umi saya selaku penulis blog ni yang kadang-kadang wayarnya putus. Kegilaan yang melanda sistem cpu umi sehingga sistem emosinya jatuh merudum. Inilah yang di namakan sindrom down. Keupayaan penerimaan sesuatu input iaitu apa jua dugaan yang datang umi sepatutnya tak perlu simpan walaupun dalam ROM.(it's can save data permanently)

CPU yang beroperasi sebagai otak adalah bahagian melaksanakan proses inspection perlulah dalam keadaan cool supaya emosi yang menjadi motherboard dapat melaksanakan pengarahan sehingga output pada paparan semuanya berunsurkan positif.

Mungkin ini disebabkan bidang mekatronik yang diambil di aplikasi dalam ICT. Kecelaruan dan keupayaan komunikasi kurang. ICT melibatkan network system yang memerlukan keupayaan komunikasi cinta pada rangkaian luar. Jika bidang mekatronik, hanya bercakap dengan mesin dan hanya menjaga hati serta perasaan mesin. Berbeza impak output yang dihasilkan..Hakikatnya umi ana tidak pandai berkata-kata..umi makhluk perasaan juga perasan

Hakikat hati berpunca dari bagaimana akal menerima sesuatu input agar output yang terhasil menghasilkan aura yang positif sentiasa.

Maaf zahir dan batin..I LOVE YOU ALL..kasih ALLAH sentiasa ada

0 comments: